úterý 26. srpna 2014

Žiju knihu





Jistě si všichni vzpomínáte, jaký skvělý nápad měla laurdes - vytvořit originální projekt žiju knihu ( podrobné informace ZDE ).
Dlouho jsem dumala nad tím, jak téma zpracovat. Uvažovala jsem i o vytvoření videa. Pro nedostatek knižních " herců" a "filmařů" jsem však nakonec zakotvila u fotografií.
( Snad nebude vadit, že namísto jedné knižní scénky, jsem jich podnikla trochu více)
.
.
.
Drobná návštěva Harryho Pottera by se občas vážně hodila. Každý rok zachvátí naši rodinu sběratelská mánie - dozrává angrešt, rybíz, maliny a začíná se zavařovat. Věřte mi, že byste tu kouzelnickou hůlku vážně potřebovali.
http://33.media.tumblr.com/tumblr_m71o7giWON1rsmws3o1_r1_500.gif 




A když se to kouzlení nepovede …




Seznamte se. Tohle je Simon Lewis ( ve skutečnosti potkaní slečna Agátka ). Kdo ? Přeci kamarád Clary Frayové ( Město z kostí ). A proč teda ten potkan? Přečtěte se knihu a pochopíte.


Ale teď už vážně. Jak jsem prožila knihu já? 
Na následujících fotografiích uvidíte, jak navštívit dům Anny Frankové a přitom nejezdit do Holandska, prožijete jeden den ve výcvikovém centru Neohroženosti a vydáte se na výlet s Adrianem.


Docela obyčejný divergentní den 
Zatoužili jste po přečtení/zhlédnutí Divergence okusit, jak to chodí v jedné z pěti frakcí? Z Mírumilovnosti jsem toho trochu ozkoušela při sbírání angreštu, Sečtělost praktikuji po celý rok a tak jsem si - stejně jako Tris - zvolila Neohroženost.

" Moje" verze symbolu Neohroženosti :D


Namísto bojového výcviku jsem zvolila běh, párkrát jsem ozkoušela vrh nožem ( přiznávám se, že častěji jsem ho však použila při krájení surovin do mého,právě připravovaného, jídla ), vytvořila si divergentní tetování. A pak zapojila fantazii a rozhodla se -  trochu tematicky – navrhnout tu správnou nákupní tašku pro Neohrožené.


Příprava na výrobu dočasného tetování.





Zde již výsledek ( nedostatek vhodného osvětlení sehrál své a tak není skoro nic vidět ...)

Takto dopadla výroba tašky se symbolem Neohroženosti.




Bylo nebylo aneb návštěva Západozemí 
Žádný historický kostým nevlastním ( výzbroj taktéž ne), ale stát se na chvíli Aryou a mít u sebe Jehlu se mi přeci jen podařilo.  A navštívit Janohrad  Zimohrad také není nemožné :)

Aryina Jehla v mém podání. No, při domácích pracích vážně hodí  ;-) 



Účes podle Daenerys. Vlevo výsledek, vpravo vzor (na další video návody, jedné šikovné youtuberky se můžete podívat ZDE )







Zapátráno ve fotoarchivu poprvé - Janohrad-Zimohrad v celé své kráse.
















Večer pod hvězdami  
Chcete zavzpomínat na Hazel a Augusta, ale neplánujete cestu do Amsterdamu? Máte přitom neodbytnou touhu navštívit dům Anne Frankové Zkuste si, stejně jako já, sehnat její deník a přenést se tam alespoň pocitově. 


Nebo vyjděte večer ven a zkuste se kochejte se chvíli hvězdnou oblohou. I to někdy stačí k navodění té správné atmosféry.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghjbIcOEVehXnb6FnAI11_wI7Okc3zzBETTEFsF9UIxKY_r7iDwFBuslMkNHHSFmSWzMr51ZRgMfFwtE0KRGFOw2M4sO_I8GpTd6s9zzJDWgjofArTqItQYihMxmxyyEwnoFpqg3GtqRE/s1600/P1070227.JPGZapátráno ve fotoarchivu podruhé ( proto na fotografii všechno kvete :) ) -  „ Zoufale osamělá zahradní houpačka hledá láskyplný domov.
Jedna zahradní houpačka, opotřebovaná, ale v zásadě v pořádku, hledá
nový domov. Vytvořte si se svým dítětem nebo dětmi vzpomínky, aby se
jednou podíval nebo podívala do zahrady a pocítil nebo pocítila stejný
sentimentální smutek jako dnes odpoledne já. Všechno je křehké a
pomíjivé, drahý čtenáři, ale s touto houpačkou se vaše dítě / děti šetrně a
bezpečně naučí znát, že ve světě jsi jednou dole, jednou nahoře, a také
zvládnou tu nejdůležitější lekci - že ať se člověk odráží, jak chce, ať se
dostane sebevýš, kolem dokola to nejde. “ ( Hvězdy nám nepřály 8. kapitola)



Road Trip s Adrianem
Nikdy dříve jsem se o auta nezajímala, ale pak přišla na scénu Sydney a její Subaru. Tak jsem si koupila přívěšek na klíče. Čistě pro případ, že by se někde objevil Adrian a chtěl lekci v ovládání ruční převodovky. Nejspíš bych ho zklamala – žádné Subaru nevlastním a řidičák také ještě nemám. (Ale třeba by mi nabídl, že se vydáme na zajímavý road trip!)




Hledání Aljašky západu slunce

Jdu hledat velké Možná...












Pár slov na závěr
Tímto bych chtěla poděkovat laurdes, za báječný nápad (Těším se na tvoje další projekty. Všechny předešlé opravdu stály za to! :) ) .
 
PS: Nezapomínejte žít svoje vlastní příběhy. A užijte si poslední týden prázdnin ;-)




4 komentáře:

  1. No tedy, já zírám! :) Ty jsi asi vážně šikovná, co? Ta taška je překrásná a co se týče divergentního "tetování", když jsem na tu fotku koukla poprvé, myslela jsem, že je to normálně převzatá fotka z filmu!!! :D Prostě wow!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, jsi vážně dobrá to takhle pěkně vymyslet, připravit, sepsat a vyrobit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super! :) Ta taška i tetování se mi moc líbí. :) Škoda, že se něco podobného neprodává, hned bych to brala. Nejsem tak šikovná, abych si ji zkusila vyrobit sama. Což je škoda, něco takového by se mi hodilo. :) Vrhání nožem by asi v mém podání dopadlo katastrofálně pro každého nablízku. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Divergenci sice nemám zvlášť v oblibě, ale ta taška je naprosto boží :D
    celkově závidím lidem, co jsou takhle zruční, já jsem hrdá, když dokážu namalovat a vystřihnout kolečko a neporanit se

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)