pátek 4. ledna 2013

Nika


STRÁNKA V REKONSTRUKCI ;-)








„Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho, kdo v ní neumí číst.“

Vítám vás na mém knižním blogu, který je teprve v začátcích ( od února 2013) ,řekněme v takové  "testovací" části.jte se mnou prosím strpení :-)
 Blog je pro mě místem, kde mohu napsat své dojmy na knihy, které jsem přečetla
Za jakékoliv připomínky a názory vám budu moc vděčná.

Co bych vám tedy o sobě prozradila?
Jmenuji se Domča, což jste možná poznali s mojí přezdívky, kterou zde používám. Narodila jsem se v roce   1997. Už odmalička jsem měla ráda knížky a postupem času se moje " závislost" prohlubovala. Ke čtení jsem také přivedla pár svých kamarádů ( ono to bude asi tím, že jsem je dovedla do knihovny a pořád vyžadovala ať si nějakou knížku přečtou :D)
Knihu si totiž můžete vzít skoro kamkoliv a prožívat pak báječné chvilky při čtení. Třeba doma, ve škole, anebo někde v přirodě.
Nadevše miluji zvířata. S nimi je pro mě každý den veselejší. Náš domeček obývá fenka amerického kokršpaněla Sárinka, dvě potkání slečny, želva a rybičky. Bez nich bych si svůj život nedokázala představit. Když vidím, jak mě Sárinka nadšeně vítá, když přijdu ze školy, mám hned lepší náladu. Nemůžu samozřejmě zapomenout na koně. Tušíte správně. Ano, jezdím na koni. Je to pro mě bječný pocit sedět na koňském hřbetě a vnímat kolem sebe krásu přírody.
Mezi moje další záliby patří lyžování, v letních měsících jízda na kole a hra na kytaru ( hraji převážně klasiku a moc mě to baví :-) . Hudba mi dokáže dodat pozitivní náladu.)

Co mám ráda:
moje zvířátka
• čokoláda, muffiny ( aneb moje pokusy něco uvařit :D), 
• jablka, třešně, jahody
• hudbu   - nádherná uklidňující je třeba tato skladba
• jízdu na koni, hru na kytaru
• obhlížení knížek v knihkupectví
• seriál The Vampire Diaries
a spoustu dalších věcí :)  

 
• Moje oblíbená kniha z dětstvíJako úplně malá jsem milovala Broučky,Birlibána,... Když jsem byla starší tak hlavně Správnou pětku a Tajnou sedmu (E.Blytonová)
• Já a knihovna: Do naší městské knihovny chodím ráda a troufám si tvrdit, že se v ní nachází plno skvělých knižních kousků - Hunger Games, Hostitel, Odkaz dračích jezdců a posledně jsem dokonce objevila i Annu krví oděnou  
• Jedna kniha / více knih: Odjakživa jsem preferovala číst pouze jednu knihu. Ale teď mám rozečtené rovnou tři :D
 • Oblíbení kniha : Inheritance ( Ch. Paolini), Vlci z Mercy Falls ( M. Stiefvater), Chvíle před koncem ( L. Oliver), Hunger Games ( S. Collins) , Hostitel ( S. Meyer)
• Oblíbený žánr: YA knížky, fantasy, dystopie,... 
• Oblíbené místo na čteníMoje teploučká postýlka, houpací síť (hlavně v létě :))
Co musí kniha mít, abych si ji zamilovala: Příběh, který mě vtáhne do děje, dobré postavy,... Jakmile bez knížky nemůžu vydržet a chci číst dál, vím že se jedná o dobrou knížku.
• Ideální kombinace:Knížka, lehátko, koktej - aneb moje knižní léto :D 
• Já a poezie: Některé z nás básně nudí. Jak taky víme - Nikde nenajdete poezii, jestliže ji nenosíte v sobě. Já se musím přiznat, že básně mám docela ráda. Pomocí básně se dá vyjádřit opravdu moho. Záleží však na konkrétním tématu,autorovi,...
• Uspořádání knížek: Moc ráda se na moje " knižní skvosty" dívám. Mám je přímo na očích a velice často ( např. když se učím do školy) sáhnu po nějaké knížce a začnu jí listovat
• Oblíbené oddechové čtení: Pokud si chci u knihy opravdu odpočinout, přečtu si nějakou s koňskou tematikou.

11 komentářů:

  1. Taky mám ráda zvířátka- hlavně psy a morčata, nebo křečky. :D Muffiny!!! A čokoláda! Nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvířátka jsou prostě úžásná :) A s čokoládou je hned život lepší! :D

      Vymazat
  2. Jsi neskutečně moc milá slečna :)
    Lásku ke zvířátkům máme společnou, bez nich bych si nedokázala představit život ♥
    Písnička je nádherná!! Teď ji poslouchám na Youtube a rozhodně si ji stáhnu :) Moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, vy máte pejska Sárinku? My jsme taky měli, pudlíka;-) . Jinak ti chci moc pochválit blog. Objevila jsem ho a velice se mi zalíbil.

    OdpovědětVymazat
  4. Kouzelný svět knih - úžasný název blogu! :) Líbí se mi i tvůj design. Se Shabbyblogs jsem taky chtěla vymyslet něco takovýho, ale bohužel moje technické dovednosti ani na tohle nestačí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milá slova :)
      Když si mám změnit vzhled, tak je to vždycky na dlouhou dobu :D Nepovažuji se a nějakého profíka a tak jsem ráda, že takovéto šablony existují :)

      Vymazat
  5. Ahoj, nevěděla jsem, kam ti napsat, ale chtěla jsem tě informovat, že jsem tě označila do TMI tagu, tak kdyby ses třeba chtěla zúčastnit.:)
    http://nroovy.wordpress.com/2014/06/17/tmi-too-much-informations-tag/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, právě startuje soutěž o knihu Nenávidím a miluji na stránkách: http://www.stmivani.eu/34-souteze/soutez-o-knihu-nenavidim-a-miluji-od-susan-thomas/. Třeba budeš mít chuť se zapojit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Niko (nebo Niky? :D), působíš na mě moc sympaticky! :) Moc pěkný blog, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)