středa 8. dubna 2015

Knihy za měsíc leden a únor


Přeji vám všem krásné středeční odpoledne. Ráda bych vám ukázala dvě knihy, které přibyly do mých poliček v lednu a únoru (ano, opět jsem ve skluzu… :D).
Na Havraní bratrstvo jsem byla opravdu zvědavá, jelikož se líbilo i čtenářům, kteří knihy od této autorky moc nevyhledávají. Já jsem byla s její „vlčí“ trilogií spokojená, tak doufám, že mě tato kniha nezklame.


Čistého jsem vyhrála u Joty. Do té doby jsem ho v knihkupectvích spíše míjela a moc recenzí si o něm nepřečetla. Tak uvidíme, jestli to bude můj šálek čaje. (Ostatně podle nálepky pro fanoušky Hunger Games by se mi kniha měla líbit. A k té nálepce: věděli jste, že jde odlepit? Malé plus pro nakladatelství :) )

Četli jste některou z těchto dvou knih?

1 komentář:

  1. Bohužiaľ, ani jednu z týchto som ešte nečítal a pri tom ma obe strašne moc lákajú :D :)
    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)