pondělí 25. března 2013

Top týdne: Nejlepší knihy bez pokračování

Toto pondělní meme má na svědomí Luu.Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Dnes jsem se konečně rozhodla zapojit do meme Top týdne. Začneme tedy rovnou Nejlepšími knihami bez pokračování. Při psaní tohoto článku jsem zjistila, že čtu skoro samé knižní série a knih bez pokračování moc nevlastním. První dvě jsou pro mě srdeční záležitost :-)

Chvíle před koncem - L.Oliver 
K této knize jsem nejdříve přistupovala s velkou opatrností. Bála jsem se, aby mě nesklamala. Nakonec mě velmi překvapila. Při čtení vám začne docházet, o čem knížka ve skutečnosti je - o pravých hodnotách života, jako je rodina, přátelé,....  Chvíle před koncem je knihou, kterou musíte číst více jak jednou, abyste pochopili všechno, co nám chtěla sdělit. 


Hostitel - S.Meyer
Tuto knížku jsem neměla v plánu vůbec začít číst. Měla jsem ji půjčenou z knihovny a přemýšlela jsem, že ji vrátím. Nakonec jsem se odhodlala, že ji přečtu. Jsem moc ráda, že jsem tak udělala ! 

Musím opravdu uznat, že mě kniha ( i S.Meyer) moc překvapila. Jakmile " přelouskáte" trošku pomalejší začátek, knížka vás vtáhne do děje, nebudete moci přestat číst.Pro mě je to kniha o naději,síle lásky, přátelství a také o tom, že není na škodu vykročit z řady a mít svůj vlastní názor.



Jestli zůstanu - G.Forman
Nečekala jsem, že kniha na mě zapůsobí až tak emociálním dojmem. Je hlavně o tom, že vše co máme, můžeme najednou ztratit. Velmi mě zaujala a rozhodně ji doporučuji.


Purpurová stuha - K.Weise, I.Metzen, C.Miller
Možná sem tato kniha zas až tak nepatří, ale připadá mi velmi netradiční. Střídají se v ním prvky psaného textu a komiksu ( černobílé kresby a rudá barva). Kniha byla zajímavá a líbilo se mi její netradiční zpracování.



  
                                 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji :)